From Besut With Love ! [VIDEO]

Jelajah #harapanbaru telah sampai ke Besut bro ! Besut bersempadan dgn Kelantan dan Bandar Jertih adalah bandar bagi penduduk Besut dan Kuala Besut yg terkenal itu. Keropok Lekor adalah masyhur bagai makanan santai penduduknya dan akan jadi ole ole oleh setiap pengunjung luar yang pergi ke sana untuk dibawa pulang bro !
Besut nie kubu kuat Derih Jusoh bro ! pasai tu Nik Zawawi, Susah nak menang kat sana bro ? Kah Kah Kah. Kawan aku ramai dok kat Besut nie bro, dari maklumat yg aku dapat, ramai dah meluat dgn PAS bro ? Jadi kehadiran GHB ke sini, amat sangat dialukan oleh mereka.

From Besut With Love menghidangkan serba sikit foto kehadiran masyarakat Besut menyambut kedatangan Pimpinan GHB sempena Eidulfiri yg sedang dilalui sekarang, sambutan begitu menggalakan, dikhabarkan orang ramai melimpah ruah di hadapan pentas penerangan GHB bro ! ada sekitar 3K lebih yang hadir malam itu.

Begitu pun, PAS dilihat tidak senang dengan kedatangan kumpulan GHB ini bro ! Lihat di bawah sekali.




 






















sumber dari fb


Akhirkalam

Ustaz Ahmad Awang Supporters's photo.

Anda tentu tahu kan?
Kumpulan mana yg buat perangai?
menulis macam nie?
Aku tak payah jawab bro !
Siapakah lagi kalo bukan Paschai?
mereka yang gelabah sakan sekarang !
mereka makin jumud, makin karam dengan dendam bro!
Sudah sebati dengan perangai 'Umnuuuu' !!
elok sangat Paschai dah jadi 'kuda' umnuuuu !??
itulah jawapan paling 'elok' kalo depa guna ayat macam tu?
Word 'barua' memang sinonim dgn depa bro !
Ketua Paschai juga yang selalu gunakan !
berhujjah mereka Paschai lemah !
Perangai biadab dan loklaq macam nie depa cekap !!!!

Kah Kah Kah


Bonus
Video ulasan Mat Sabu
jawab Hadi, isu 'wali' !!

#HarapanBaru - Mat Sabu
Ulas berkenaan GHB berwalikan DAP
 
 
 


 
 
 
 
 

Comments

  1. Syabas GHB.TGHA ingat Tganu tu macam tembuk Berlin.akhirnya tumbang jua.
    SU Pas tganu siap bagitau tiada pemimpin kawasan @cawangan yg sertai GHB.
    Tup tup Raja Kamarul Bahrin ketuai GHB Tganu

    ReplyDelete
  2. Syabas GHB.TGHA ingat Tganu tu macam tembuk Berlin.akhirnya tumbang jua.
    SU Pas tganu siap bagitau tiada pemimpin kawasan @cawangan yg sertai GHB.
    Tup tup Raja Kamarul Bahrin ketuai GHB Tganu

    ReplyDelete
  3. umar abd aziz gelaran diberi
    buat chin peng jelmaan terkini
    ghb bukan orang sebarangan
    manipulator bulan dan bintang

    bulan purnama indah dipandang
    si gelap hati berfikiran sumbang
    chin peng disangka umar abd aziz
    sebenarnya batu api ciptaan antichrist

    ReplyDelete
  4. Do you need Personal Loan?
    Business Cash Loan?
    Unsecured Loan
    Fast and Simple Loan?
    Quick Application Process?
    Approvals within 24-72 Hours?
    No Hidden Fees Loan?
    Funding in less than 1 Week?
    Get unsecured working capital?
    Contact Us At :majidvijahlending@gmail.com

    LOAN SERVICES AVAILABLE INCLUDE:
    ================================
    *Commercial Loans.
    *Personal Loans.
    *Business Loans.
    *Investments Loans.
    *Development Loans.
    *Acquisition Loans .
    *Construction loans.
    *Business Loans And many More:

    LOAN APPLICATION FORM:
    =================
    Full Name:................
    Loan Amount Needed:.
    Purpose of loan:.......
    Loan Duration:..
    Gender:.............
    Marital status:....
    Location:..........
    Home Address:..
    City:............
    Country:......
    Phone:..........
    Mobile / Cell:....
    Occupation:......
    Monthly Income:....

    Contact Us At :majidvijahlending@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Do you need Personal Loan?
    Business Cash Loan?
    Unsecured Loan
    Fast and Simple Loan?
    Quick Application Process?
    Approvals within 24-72 Hours?
    No Hidden Fees Loan?
    Funding in less than 1 Week?
    Get unsecured working capital?
    Contact Us At :majidvijahlending@gmail.com

    LOAN SERVICES AVAILABLE INCLUDE:
    ================================
    *Commercial Loans.
    *Personal Loans.
    *Business Loans.
    *Investments Loans.
    *Development Loans.
    *Acquisition Loans .
    *Construction loans.
    *Business Loans And many More:

    LOAN APPLICATION FORM:
    =================
    Full Name:................
    Loan Amount Needed:.
    Purpose of loan:.......
    Loan Duration:..
    Gender:.............
    Marital status:....
    Location:..........
    Home Address:..
    City:............
    Country:......
    Phone:..........
    Mobile / Cell:....
    Occupation:......
    Monthly Income:....

    Contact Us At :majidvijahlending@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PA$ Makin Terkoyak. Karut. wal Marut - PA$ Selangor dan Isu Syi'ah [2 video]

Bebal Punya PA$

Erdogan arah gabenornya ketuk pintu si miskin, bukan sebaliknya - VIDEO