Vespa Moden Pilihan Peminat Vintaj - [VIDEO]

aku masa mengaji kat U dulu..dok naik lambretta nie laa bro...dia sekelas dengan Vespa, keduanya buatan Itali bro ! sekali tu ekzos lambretta aku jatuh kat Jln Petaling bro ! kah kah kah memusing aku kutip balik...awek dok senyum simpul jer..lantak laa..aku peduli apa...Kah Kah Kah - Lama juga aku pakai lambretta tu bro..dia panjang sikit dari vespa...macam Wahid Satay pakai main filem Che Mamat Parang Tumpol, hangpa layan video lagu tu di bawah..ada aku muatkan...

Bila aku tengok peminat klab vespa melalui Buletin Malaysia Gazette..aku muatkan di sini untuk sama2 kita bersantai bro !




Video - Buletin Malaysia Gazette







Nikmatilah lagu OST dari filem klasik MelayuFilem ini di bintangi oleh:Wahid Satay, Latifah Omar, M. Amin, Siti Tg Perak dll.Pengarah : S.Roomai Noor

Nostalgia LambettaWahid Satay riang menyanyi sebuah lagu sambil menunggang Lambretta buatan Italy...moga hangpa terhibur...









Comments

Popular posts from this blog

Wanita Arab dan Bukit Bintang - video

Lebai Otak Tersumbat ! Episod Jilat Kaharq Ijau.| Edisi Tertangguh.

‘overthinking’ ! Apa tu?