Seronok2 UG ! JOM PROMOSI PERPADUAN UMNO-PAS - [VIDEOS]

Menabur Fitnah Sudah Menjadi Budaya Kumpulan Pro-Ulama bro ! depa dok reka macam2..kononnya pertahan ulama? Ulama mana depa nak pertahan tu? Kah Kah Kah

Puak UG nie mana berani nak berhujjah bro ! kalo berhujjah depa nanti cirit laa !..caranya? depa main hantam tulis, tuduh, spin, belit terutama kpd golongan profesional, ulama yg tak sebulu dgn depa pun? kena seligi juga mcm UAA bila saja UAA sambut cabaran melawan Presiden di muktamar june nanti...Depa seniri namakan depa UG bro--pro ulama kononnya !

Aku tertarik satu pandangan oleh A Shukur Harun pasai UG nie, baca bro..di samping tu aku muat sikit video berkaitan..Mat Sabu pun dah tak bolah tahan dgn puak2 UG nie bro..tapi apa nak buat? #1 dok pertahan depa? kah kah kah... 


Suara UGgreenboc.blogspot.com



Harapan tinggi kepada PAS terhempas 
oleh A Shukur Harun 

Demikian ramai pendukung PAS melihat dengan penuh kekecewaan akan wajah PAS masa kini. Ada yang sangat bimbang, malah marah. 

Wajah parti Islam yang sudah berumur 61 tahun itu kelihatannya, tidak ceria, kusut masai, murung bagaikan pesakit kronik yang sukar sembuh dan penuh masalah yang tidak terselesaikan, 

Sepatutnya parti itu dilihat teguh, meyakinkan kerana sudah begitu berpengalaman serta menempuh pelbagai cabaran yang hebat sepanjang sejarahnya. 

Pendukung PAS berhak merasakan bimbang, kecewa, malah marah atas apa yang berlaku di dalam PAS yang akan bermuktamar ke-61 awal tahun depan. Mereka selama ini menggantungkan harapan tinggi kepada PAS sebagai sebuah parti politik Islam yang boleh membela ummah. 

Yang tinggal di dalam PAS ketika itu hanya retorik, permusuhan, kebencian, mengumpul semakin ramai musuh, membuang kawan dan memandang sebelah mata akan golongan yang tidak sealiran dengan mereka dan mengucapkan selamat tinggal kepada Pakatan Rakyat. Berlegarlah PAS di sekitar kawasan Melayu dan kampung halamannya saja. 

Kita ingin bertanya lagi sejak bila golongan yang dibenci ini menyeleweng dan tidak istiqamah dengan dasar perjuangan PAS. Pada hal terbukti dalam sejarahnya mereka yang dituduh inilah yang menabur bakti, berjuang dalam PAS dengan penuh istiqamah sejak zaman berzaman, pada ketika “ustaz muda” ini masih belajar di timur tengah..www.themalaysianinsider.com



 JOM PROMOSI PERPADUAN UMNO-PAS
Mari kita bersama menentang PASMA & DAP demi HUDUD KELANTAN!..Published on Mar 3, 2015
Anwar? Biarkan dia dalam penjara, siapa suruh dia meliwat kan? Jika dia tidak bersalah baiklah dia ikut saranan arwah Datuk Nik Aziz dahulu supaya buat SUMPAH LAKNAT.... ada berani?.ChronoReaper


alhusseyn51.blogspot.com



'Ulama dihormati kerana akhlak bukan pengajian'Published on 16 May 2015 Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata seseorang ulama itu sepatutnya dihormati berdasarkan akhlaknya dan bukan pada latar belakang pengajian.Sebagai contoh, katanya, orang menghormati bekas Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat kerana kesederhanaan beliau..kinitv




Bersatu PAS & UMNO 
Dr Ridhuan Tee Di Seligi Oleh Dr Fadzli
..mrseligi



TOLAK UG DALAM PAS




Comments

Popular posts from this blog

Yang Bilang Cina Anti Islam, Malulah Bila Lihat Video dan foto Ini..

PA$ Makin Terkoyak. Karut. wal Marut - PA$ Selangor dan Isu Syi'ah [2 video]

Bebal Punya PA$