DAP Tuduh Ejen UMNO Yang Pukul Dr. Dzulkefly ???



KUALA LUMPUR – Penasihat DAP, Lim Kit Siang mendakwa Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Dr. Dzulkefly Ahmad dipukul oleh ejen provokasi UMNO.

Baca - Pergaduhan Dalaman PAS Punca Dr. Dzulkifly Ditumbuk?

Justeru beliau meminta pemimpin pakatan rakyat yang lain supaya berhati-hati dengan ejen-ejen provokasi UMNO tersebut.

“Mereka mahu melemahkan dan menjejaskan kesatuan pakatan rakyat.. Oleh itu pemimpin pakatan rakyat perlu berhati-hati dengan apa yang mereka cakap pada umum,” dakwanya dalam satu kenyataan hari ini.

Mynewshub pada 5 Mac lalu melaporkan, Dzulkifly dipukul oleh individu tidak dikenali semasa pulang dari menunaikan solat subuh di sebuah masjid.

Dzulkifly dilaporkan mengalami kecederaan akibat ditumbuk pada muka dan dahi dalam kejadian tersebut.

Kit Siang dalam pada itu menyelar Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah kerana dianggap berperangai negatif.

Ia berikutan kenyataan Mohd. Amar bahawa pintu rundingan dengan DAP berhubung pelaksanaan undang-undang hudud di Kelantan telah ditutup.

Dakwanya, Mohd. Amar telah melanggar keputusan rundingan pimpinan pakatan rakyat baru-baru ini bahawa cadangan undang-undang itu akan dibentangkan dalam Mesyuarat Pimpinan Tertinggi Pakatan Rakyat terlebih dahulu.

“(Allahyarham) Datuk Seri Nik Abdul Aziz Nik Mat tidak pernah mungkir janji kerana pada Nik Aziz, kata-kata adalah janjinya,” dakwa Kit Siang..MYNEWSHUB




   Pemimpinan atas PAS Bisu ?  

Hatta kesal 
pemimpin tertinggi PAS bisu selepas insiden ganas 

Berucap di Mesyuarat Agung PAS Kota Baru 
hari ini, Dr Hatta Ramli berkata 
sepatutnya pemimpin utama PAS perlu berperanan 
sebagai pendamai ketika ada krisis dalaman, 
tetapi perkara tersebut tidak berlaku..Sumber 


   Pimpinan Utama PAS Mula Dicabar   



PAS Kota Bahru 
Akan Singkir Hadi Dari Jawatan Presiden

Kota Baru adalah kawasan PAS yang pertama mengadakan mesyuarat agungnya menjelang Muktamar ke 61 pada Jun ini yang bakal menyaksikan pemilihan pucuk pimpinan..tmi
baca sumber ini -

PAS Kota Baru hampir pasti namakan calon untuk cabar Hadi



    Tutup Kes !!!   


Hasil siasatan menunjukkan kereta MP Kuala Krai 
ni dibakar oleh Jin. So, usah menuduh mana2 pihak. 
Siasatan masih diteruskan utk mengenalpasti siapa yang membela 
dan mengarahkan jin tersebut..Tun Erdogan


KAH  KAH  KAH




Comments

  1. Minyak biasanya datang dari luar.
    macam kita guna minyak petrol la....datang dari luar.
    Cuma patutnya bila pemimpin2 kanan kena tutuh macam Hatta n Dzul kena, patutnya geng2 kanan sampai ke presiden kena main peranan kutuk insiden tu.
    Bila diam....memang ramai la berprasangka korang terlibat.
    Umat zaman ni tak sehebat umat zaman Nabi.
    Iman jauh sangat bezanya.
    Jadi tok khalipah kena alert, kena jadi pendamai, kena bersuAra keluar larangan n kecaman kepada pihak2 Yg mendajal.
    Aku pun nak hudud terlaksana, tapi kalu tahap iman masyarakat pun jauh sangat......

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Yang Bilang Cina Anti Islam, Malulah Bila Lihat Video dan foto Ini..

PA$ Makin Terkoyak. Karut. wal Marut - PA$ Selangor dan Isu Syi'ah [2 video]

Bebal Punya PA$