Kenali Geng2 UG !! Siri 1

TG Nik Abdul Aziz Nik Mat pernah menolak secara keras Kerajaan Perpaduan Pas-Umno yang cuba di sarankan oleh Haji Hadi.. Aku tetap dengan pendirian TGNA selamanya..." Selama 55 tahun kita berjuang nak tenggelamkan Umno, apabila Umno Hampir lemas kenapa kita nak pergi tolong..? "..Ucapan keramat ini ! aku pegang erat bro !

Dengan pen 35 sen TGNA tandatangan mengeluar arahan kpd PBT di Kelantan bila saja dilantik sebagai MB untuk menutup semua kedai2 judi..mafhumnya, perjuangan kena jelas untuk ambil kuasa pemerintahan (tentunya melalui demokrasi) barulah boleh laksana apa2 syariat untuk maslahat umum kemundiannya..bukan dok habaq sanggup kalah pilihanraya, asalkan PAS boleh laksana 'Hudud'? Aku pelik bin hairan bro kenyataan songsang UG nie...so hangpa kenalilah perangai2 UG yang kelamkabut dan seghabutt nie? Merugikan Pas dan hala tuju PR sebenarnya..







TOLAK UG DALAM PAS

Kredit FbMuhammad Radzi Ismail
Kenali geng2 ug . Dgr khabar sekarang dah tak baik dengan timb.mb kelantan, mugo nok tanding d chempaka tetapi tidak dilayan...Apakah sumbangan beliau di dalam pas dan di p.mas???..Muhammad Radzi Ismail

Kredit Fb - Muhammad Radzi Ismail

Sindrom percayakan Umno-BN ikhlas..
SELEPAS KALAH DI TERENGGANU 2004, APAKAH HUDUD SUDAH DI LAKSANAKAN..? 
Jika kalah PRU... Apakah sudah tiada keperluan untuk menghantar ADUN dan AHLI PARLIMEN PAS untuk berhujah di dalam Dewan..?..See More

Tak salah bro !Tapi cinta nie cinta buta sikit bro ? kah kah kah..See More

Muhammad Radzi Ismail

Muhammad Radzi Ismail

Muntazhar Muhammad
Kalo semua dah halau?Sapa yang nak tinggal dlm PAS?UGs n De Gangs saja ke? Kah Kah Kah

Yang nak tamat dan nak letak nokhtah kat DAP tu?Hadi ke atau PAS bro ?Kalo PAS tu Hadi Sdn Bhd punya ? Go Ahead laa bro ! Mau tanya sikit..PAS Siapa Punya? Kah Kah Kah 


UG tak sesuai bawa isu hudud kerana umno sedikit pun tidak takut dan terjejas dgn apa yg dibawa olih UG tak ada Power .Tak sama dgn apa yg dilakuka olih Allahyarham TGNA dulu sekadar sendiwara aja bagi umno tiru2 bolih kok .UG lembek baik ambil upah mengaji kubor sekiranya ada org2 umno meninggal gitu aja ..Kie Mokwan

Dari Fb - Muntazhar Muhammad
Mana Private Bill...?
Sinar Harian 20.5.2015 m/s:6, 

Dewan Rakyat bagi penggal ketiga parlimen ke-13 yang bermula kelmarin, menyaksikan rang undang2 persendirian berhubung pelaksanaan Kanun Jenayah Syariah II 1993 (pindaan 2015) tidak disenaraikan dalam perbahasan kali ini (walau pun sebelum ini Haji Hadi bertegang urat nak bawa juga pindaan itu ke parlimen).

Abdul Hadi yang juga ahli parlimen Marang berkata, “pihaknya menangguhkan pembentangan itu kerana mahu memastikan semua pihak faham apakah hudud yang mahu dibawakan parti itu”. (mengapa Haji Hadi tidak fikirkan alasan ini sebelum dibawa ke parlimen kali pertama tempohari?, ketika itu banyak pihak minta ditangguhkan dahulu tetapi Haji Hadi bawa juga dan akhirnya ternyata umno kencing Haji Hadi hidup2.

Ada beberapa kesilapan Haji Hadi dalam isu hudud ini:

1. Haji Hadi mungkir janji untuk memberikan salinan pindaan yang hendak dibawa ke parlimen Itu kepada DAP dan PKR bahkan ahli parlimen PAS pun tak tahu.

2. Pindaan yang Haji Hadi bawa itu bukan hukum hudud tetapi pindaan kepada akta 355, tetapi digembar-gemburkan ianya hukum hudud.

3. Haji Hadi tidak bersedia untuk duduk berbincang dengan PKR dan DAP untuk menjelaskan mengenai pindaan itu, Nabi s.a.w. sentiasa bersedia duduk berbincang dengan semua pihak termasuk musuhnya, mengapa tidak mencontohi Nabi s.a.w.?.

4. Mengapa Haji Hadi tidak marah kepada umno sekarang, sedangkan sejak ditubuhkan lagi umno adalah sekular dan menolak Islam?. Umno mengaku Islam….


5. Haji Hadi sewajarnya tidak pertahankan jawatan presiden PAS, kerana terlalu banyak kesilapan yang Haji Hadi lakukan sejak akhir2 ini, Haji Hadi lemah dari segi pentadbiran dan integriti. Tempat paling sesuai untuk Haji Hadi ialah Mursyidul Am PAS, perlantikan Harun Din tidak sah kerana bercanggah dengan perlembagaan PAS.) 
Muntazhar Muhammad



Rose Hitam
Najib diserang hebat oleh ahli-ahlinya dalam cobaan menjatuhkannya dr singgahsana...yang peliknya najib mendapat sokongan jitu dari pak lebai pak lebai pas dlm usaha mengekalkan takhtanya...pelik tp benar ..Rose Hitam

TOLAK UG DALAM PAS
KENALI TANTAWI
Tantawi dalang di belakang Yusni Mat Piah untuk menjayakan modus operandi UG. Setelah berjaya menjadikan PRU Sg Aceh kucar kacir kini mereka melakukannya semula untuk PRK Permatang Pauh.
Jeliknya sikap mereka sehingga sanggup menjadikan apa saja situasi sebagai jalan untuk menghalalkan cara..
Hanya untuk mengenakan Suhaizan Kayat (KP Pas Pusat) dan menaikan imej 3 mastermind di sebalik isu P44 menjelang pemilihan Pas 2015.
Jijik Lagi Menjijikkan..~#KukuhkanPR_TumbangkanBN

~#Rakyat_Bangkit
Lebai2 UG sekarang berkelewaq melakukan sesuatu bro!Depa tak dok diam...Modus Operandi UG Membina Watak Dan Imej HERO Menjelang Pemilihan Muktamar PAS..

Muntazhar Muhammad
Khusus Untuk PERWAKILAN MUKTAMAR PAS 2015 

Kredit Fb - Rose Hitam
Barua...blablabla...Broker...blablabla...pil kuda...blablabla...ubat tamat tempoh...blablabla...tolol...blablabla
Maka sempurnalah sudah jalan dakwah seorang ulamak dunia...sekian.. Rose Hitam





Comments

Popular posts from this blog

Wanita Arab dan Bukit Bintang - video

Lebai Otak Tersumbat ! Episod Jilat Kaharq Ijau.| Edisi Tertangguh.

Foto Kereta Kebal terbaru Rusia 'Armata' Mampu lindungi tenteranya di medan perang. - Video