Posts

Showing posts with the label G18

Belum apa-apa PasMa dan G18 dah bergaduh Bro !

Image
Aku cukup 'give-up' cukup 'fedup' dgn perangai depa2 nie bro ! belum daftar lagi..dah capoi mulut tu ! biaq pi laa sama2 cari makan !  Mulut 'capoi' atawa mulut 'hebiaq' nie akan 'merangsangkan' sesuatu yg tidak baik dan tentunya akan mengeruhkan lagi sasaran pembangkang untuk menjayakan misinya di PRU 14 nanti. Patutnya, kalo dah sama2 'pembangkang' ! cuba berunding hang aku..jadikan PASMA sebagai 'rakan' gandingan dalam G18 atau 'Liberal PAS' umpamanya..kan lebih meriah nanti..nampak pun cantik !  Tentu sekali PASMA kacewa bro ! aku tidak menyebelahi sesiapa pun dlm kemelut awal ini..cuma aku harap, masing2 bertemu, berjumpa di bulan baik ini, dan bermaafan ! soal dia ada sokongan atau tidak? ada tarikan atawa tidak? bukan isunya yg patut bro Hanipa tu pi dok serondoi rumahtangga PASMA? sekarang, kita nak tengok pembangkang 'bersatu' di bawah satu nama seperti Pakatan Rakyat dulunya, dan kalau boleh uj...