Kisah Rumah Tangga - Bapa Halau Anak Rayu Jadi Wali..[VIDEO]

Ini sebuah kisah rumahtangga bro ! Kisah anak2 yang mahukan bapa 'abah' mereka menjadi wali telah dihalau dan disimbah air berkali2 bro ! Yang syok tu, abah nie seorang cikgu bro, PK sebuah sekolah menengah di Sanglang, Perlis. 

Bila pasang baru, muda pulak tu, janganlah lupa yg lama, sampai anak2 nak minta jadi wali pun 'kantoi'? depa pun nak berumah nak bertangga juga bro ! Bila tengok video tu, kasian bro ! 4 beradik tu abah depa layan macam orang asing sebelah, macam tak kenai bro ! depa nak minta abah depa jadi wali saja...Inilah kisah  rumahtangga bro !

Jadi sapa yg nak tambah bini tu, hangpa beringat laa elok2..jangan sampai kena 'queen control' ? kalo dah kena QC nie bro, aku tak tau nak habaq laa...anak sendiri pun boleh tak kenai ! kah kah kah

Layan video bawah tu bro !(Video) 'Abah Simbah Kami, Abah Sanggup Buat Camni Kat Anak²'
Menurut sumber, lelaki terbabit telah disihir oleh isteri mudanya, membuatkan dia tidak lagi seperti dulu yang kini mengabaikan tanggungjawabnya sebagai bapa kepada anak-anaknya sendiri.





Bapa Halau Anak Rayu Jadi Wali
Published on Nov 29, 2015
"kesan hasutan bini muda jnda beranak 3. akibat terkena sihir.. Slps brkhawin isteri muda...pertalian dgn anak hilang.. Si bapak dah jd mcm remote control pada si bini .. Moga allah memberi balasan yg setimbal bt si bini. Meruntuhkan pertalian darah daging .." - Bang Chik..Oh! Media 


Viral sebuah rakaman video berdurasi 3 minit di laman Facebook yang menunjukkan beberapa adik beradik disimbah dengan air oleh seorang lelaki. 



Difahamkan, 4 beradik berkenaan datang mahu berjumpa dengan bapa kandung mereka itu untuk meminta diwalikan, namun disimbah dengan air sebanyak tiga kali. 

Menurut individu yang memuat naik video tersebut, lelaki itu bekerja sebagai seorang Guru Penolong Kanan Hal Ehwal Murid di SMK Sanglang, Perlis. 



"Kesan hasutan bini muda janda beranak tiga akibat terkena sihir. Selepas berkahwin dengan isteri muda, pertalian dengan anak hilang. Si bapa sudah menjadi seperti dikawal oleh si bini muda. Moga Allah memberi balasan yang setimpalnya pada si bini muda yang meruntuhkan pertalian darah daging," katanya.

Tampil pula seorang individu yang mendakwa kejadian itu berlaku pada saudaranya sendiri.



"Ayah kepada saudara saya telah berkahwin dengan isteri baru. Apa yang berlaku ialah ayahnya seolah-olah bukan dirinya yang dulu. Dia melupakan anak-anak dan ibu kandungnya sendiri. Tanggungjawab sebagai ayah dan anaknya juga telah diabaikan. Walaupun begitu, anak-anak selalu merinduinya.



 KiSAH BENAR Dari TAMAN UDA alor Setar.
Ada saudara saya ayahnya telah berkahwinan dgn isteri baru. Apa yg berlaku ialah ayahnya seolah2 bukan dirinya yang dulu. Dia melupakan anak2 dan ibu kandungnya sendiri. Tanggungjawab sebagai ayah dan anak telah diabaikan. Walaupun begitu anak2 selalu merinduinya
Mereka pergi ke Rumah lama mereka utk bertemu dengan ayah. Apa yg berlaku ialah si anak disambut dengan simbahan 3 baldi air oleh ayah, bini baru Dan anak2 tirinya. Si anak menunggu utk bertemu dgn ayah sambil menbaca rukyah. Dan sehingga azan berkemundang..
Tiba2 keluar perkataan “LADA AYAH” di dinding rumah lama mereka yg kini di diami ayah dan keluarga barunya.
Jadi saya ingin tahu, apa maksud kejadian ini? LADA AYAH?? Dari mana datangnya tulisan ini? Apakah yg harus mereka lakukan?
Mohon jasa baik sahabat2.. Viralkan.. Hubungi saya untuk tindakan yg perlu kami ambil.. Terima kasih.
Menerusi komen-komen, ada yang mengatakan jika diterbalikkan perkataan LADA AYAH, jadi HA YAA DAL. Maksudnya HAID. Wallahualam
Bagi yang ingin membantu. Boleh hubungi saudara mereka melalui facebook. – UMMU BALQIS

"Mereka pergi ke rumah lama mereka untuk bertemu dengan ayah. Apa yang berlaku ialah si anak disambut dengan 3 simbahan air baldi oleh ayah, isteri baru dan anak-anak tirinya. Si anak menunggu untuk bertemu dengan ayah sambil membaca rukyah dan sehingga azan berkumandang. 



"Tiba-tiba keluar perkataan 'Lada Ayah' di dinding rumah lama mereka yang kini didiami oleh ayah dan isteri mudanya. Jadi saya ingin tahu, apa maksud kejadian ini? Lada Ayah? Dari mana datangnya tulisan ini? Apa yang harus mereka lakukan? Hubungi saya untuk tindakan yang perlu kami ambil," kata Adam Haziq.


- My Media Hub



KISAH RUMAH TANGGA 
- P.RAMLEE

Dia Bunyi Lagi!!!!!!!!
Adegan dari Seniman Bujang Lapok
Bilik ni pun bukan bapak kau yang bayar sewa!! haha.



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Yang Bilang Cina Anti Islam, Malulah Bila Lihat Video dan foto Ini..

PA$ Makin Terkoyak. Karut. wal Marut - PA$ Selangor dan Isu Syi'ah [2 video]

Bebal Punya PA$