Sabar Ustaz , puak2 walaunnn Pascai memang dah pasrah !

Sabar jer laa Ustaz Ghani, kami pencinta kebenaran tetap tidak meragui ustaz yang telah kami kenal lama sejak dari awal penglibatan ustaz dalam gerakan Islam.

Puak2 walaaunn memang dah pasrah, dah tak tahu yang mana kaca dan yang mana permata? sebab itu depa lebih suka jaga 'Lembu Umno' ? Kah Kah Kah

Tuduhan Syiah, dipecat kesatuan ulama' satu fitnah, kata Ustaz Ghani

Tuduhan Syiah dipecat kesatuan ulamak fitnah kata Ustaz Ghani

Timbalan Penasihat Parti Amanah Negara (Amanah), Ustaz Abdul Ghani Shamsuddin hari ini menafikan tuduhan yang berlegar di alam maya bahawa beliau penganut Syiah dan kini dipecat dari menjadi anggota sekretariat kesatuan ulama' sedunia.

"Ada yang menuduh saya Syiah, saya tegaskan di sini saya bukan Syiah," kata beliau ketika menyampaikan kertaskerja di Nadwah Ulama' Menghadapi Cabaran Baru (NUNJI) di sebuah resort di Beserah.

Menurut beliau sepanjang 25 tahun mengajar pengajian Islam di universiti tidak pernah beliau ditohmah berfahaman Syiah.

"Sepanjang berkhidmat saya dianugerah khidmat cemerlang, tapi bila sertai parti Amanah ada pulak tuduh saya Syiah." katanya.

Mengenai tugasannya sebagai anggota sekretariat kesatuan ulama' sedunia' beliau berkata baru saja pihak ibu pejabat memaklumkan untuk meneruskan tugas seperti biasa.

"Beberapa hari lepas Syeikh Qurrah beritahu saya anta masih anggota Sekretariat Kesatuan Ulama' Sedunia, ada pula pihak sebarkan saya di pecat, ini fitnah," katanya.

Beliau menasihati sesiapa yang ingin menyebar perkembangan mengenai dirinya harus mendapat pengesahan dari beliau sendiri dan bukannya mengutip dari sumber tidak berautoriti.

~ sumber .

Isma nie rakan kongsi siapa daa sampai sanggup memfitnah sebegini rupa. Islam apa yang Isma nak bawa kalau benda-benda fitnah jijik ini bermain di laman maya Isma sendiri ? ~ See More.


Comments

Popular posts from this blog

Wanita Arab dan Bukit Bintang - video

Lebai Otak Tersumbat ! Episod Jilat Kaharq Ijau.| Edisi Tertangguh.

‘overthinking’ ! Apa tu?