UG itu BENAR Bro ! Pemilihan PAS Dicatur UG [video]

UG adalah suatu entiti utama yang menjadikan, menyebabkan PAS berpecah bro ! orang Pas yg waras melihat ini sebagai suatu 'agenda' tersusun dan teratur bagi membolehkan sekerat dua kerat 'pelakon2 utama' dalam UG mendapatkan laba dan keuntungan pribadi kiranya perkara ini menjadi realiti sebenar..bukan ikhlas pun..aci tengok laa nanti kalo depa mampu tunaikan hasrat itu? dan Umno yang jadi pujaang mereka? nak lurut kepala depa atau nak sekeh depa balik kalo impiana umno melalui depa2 nie kecundang? 
Benda nie bukan baru bro! ..mereka cuba melemahkan 'kemaraan' kumpulan profesional umpamanya dengan pelbagai gelaran seperti 'anwarinas', 'parasit', 'jebon' elharaki...dan seumpamanya..maka, semaraklah 'fitnah' di sana sini angkara UG bro ! Mereka lebih rela PR hancur berantakan, berkecai? agar hasrat UG mereka akan tercapai..dan UMno akan berpesta sakan bro.
Semasa rencana ini ditulis, Nik Abduh telah mengalahkan Suhaizan Kaiat bagi kerusi Ketua Pemuda PAS Pusat dan  Dewan Ulama PAS pula, sebulat suara mencadangkan kepada Majlis Syura Ulama dan Jawatankuasa pusat PAS supaya membatalkan kerjasama dengan DAP.
bagaimanapun akan kekal bekerjasama dengan PKR dan Pakatan Rakyat.






Ingat Pesan TG Nik Aziz  Umno sekarang berpesta… pesta bahawa PAS dah masuk perangkap …PAS sama PAS dah kalut … PAS dengan Pakatan pun kalut…. Jadi PAS sama PAS dan berpecah …. Jadi Umno sudah berjaya. Berjaya memecahbelahkan orang PAS! Mereka Terus Khianat….Mereka terus mempercayai Umno …Khianat rakan pakatan… Sila dengarkan rakamannya di bawah.


Kalut2 UG


DAP gopoh, macam baru belajar politik


 KUALA LUMPUR – Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali menyifatkan pimpinan DAP sebagai gopoh apabila tidak henti-henti menyerang Pas. Beliau berkata, keadaan itu.. selanjutnya...


UG itu BENAR..
Ini Bukti Tuntas Bro !

UG Siri 3 - Bagaimana Hassan Ali Mencatur Pemilihan PAS
Published on Jun 1, 2015
Bagaimana Hassan Ali dan Nasaruddin Mat Isa Sudah Lama Mencatur Pemilihan PAS, Tahun 2015 ini Menyerlahkan lagi Percaturan Mereka setelah Ketiadaan Tuan Guru Nik Abdul Aziz..

Aku Tak Layan Sangat Sebaran Screenshot Whatsapp Perbualan Tentang Dana untuk Propaganda Pemilihan Muktamar.. Aku Taknak Ambil tahu Screenshot tu Betul atau Tidak..
Yang Pasti aku yakin Suwardi adalah Agen Hassan Ali dan Nasaruddin Mat Isa bagi Mengatur Keputusan Muktamar tahun ini... Mereka Di biayai oleh UMNO sambil dibantu Akhbar Perdana Seperti Utusan dan Sinar Harian untuk Kerja Gerak Saraf.. Dan nama dalam Whatsapp tu Memang mereka itu dah jadi Barua Nasa dan Hassan Ali..
Esok aku akan Dedahkan Video Kaitan Hassan Ali dan Suwardi dan Agenda UG.. Senang Korang Faham...


PKR tak mahu terlibat



Bukan kerja Azizah damaikan Pas, DAP


PETALING JAYA -‎ Bukan tugas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail untuk mendamaikan pertelingkahan di antara Pas dengan DAP yang kian berlarutan sehingga..selanjutnya...




Kalut2 UG


Akar umbi PAS 

meluat dengan DAP 

– Tuan Ibrahim


Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, ahli PAS kini begitu ‘meluat’ dengan sikap DAP yang secara berterusan menyerang PAS dan Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

“Serangan bertali arus DAP terhadap PAS telah menimbulkan satu keadaan yang sangat tidak selesa dalam hubungan Pakatan Rakyat.


“Tindakan DAP ini sedang menolak Pakatan Rakyat ke ambang perpecahan. Isu serangan bertali arus DAP terhadap PAS amat meluatkan akar umbi PAS,” katanya menerusi kenyataan pada Isnin..Malaysia Instinct

UG n de gang saja kot meluat dgn DAP? Kah Kah Kah

"Tindakan DAP yang kerap menghentam Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang disifatkan hanya untuk ‘melemahkan’ pemimpin itu..Malaysia Instinct

UG tidak diundang

DAP 
Terlalu Kurang Ajar


Sikap DAP yang keterlaluan campur tangan urusan dalaman Pas serta cuba mencorakkan organisasi kepemimpinan parti itu bakal menjadi punca kepada keretakan dalam pakatan pembangkang...Malaysia Instinct

Baca juga ..Perbualan Ahli Jawatankuasa PAS Pusat Dr Ahmad Zuhdi Marzuki menerusi kumpulan WhatsAp yang memperlekehkan anak bekas Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Nik Omar ..selanjutnya...


Yg UG mau sangat


Guan Eng Tak Kisah 

PAS Keluar Pakatan ..

KUALA LUMPUR 2 Jun – DAP dan PKR akan tetap meneruskan perjuangan dalam pakatan pembangkang walaupun Pas mengambil keputusan menarik diri pada pemilihan parti itu, Khamis ini.

Setiausaha Agung DAP yang masih belum disahkan, Lim Guan Eng berkata, beliau tidak dapat menghalang perkara tersebut berlaku jika itu yang dimahukan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.


“Kalau Abdul Hadi mahu bawa Pas keluar daripada pakatan pembangkang, beliau boleh berbuat demikian. Kami tidak bimbang..Rakyat News



Suhaizan 

pikul beban imbangi 

pengaruh pro-ulama ..


KEPUTUSAN pemilihan kepimpinan baharu Dewan Pemuda PAS Pusat dilihat bakal menjadi kayu ukur terhadap kecenderungan perwakilan membuat pilihan bagi jawatan tertinggi parti yang akan berlangsung Khamis ini.

Justeru, beban tentunya terletak di bahu penyandang jawatan Ketua Pemuda PAS Pusat, Suhaizan Kayat dalam memastikan kumpulan profesional mampu mengimbangi dan menyekat kemaraan kumpulan pro-ulama dalam PAS.

Dengan nisbah yang hampir seimbang antara dua kumpulan itu dalam senarai pancalonan, kebimbangan yang pernah disuarakan Suhaizan bagi mempertahankan kedudukannya dianggap rasional dan realistik... selanjutnya...




Terbaik dari Mujahid Yusof RawaUG mau dengaq ke?Payah UG nak dengaq bro !



Bersangka baik tu bagus bro !Tetapi dgn Munafiqun ? kena beringat sungguh2Adakah Abdullah B Ubay, kepala Munafiq Madinah berubah?

Orang-orang yang memiliki sifat munafik bisa menjadi penghalang kemajuan umat Islam. Karena mereka tidak memiliki pendirian yang teguh. Mereka akan bersifat mendua, tergantung kepada yang menguntungkannya. Mereka akan sulit untuk diajak berjuang membela kebenaran. Apalagi jika kebenaran itu akan banyak merugikan dirinya ..wallahu'alam

Seorang ketua, kiranya selalu buat silap, cakap silap, tindakan salah, sekali, dua kali, berkali-kali ? anak buah pun anggap dia betul selalu, dan rumusan dibuat oleh merekasebagai suatu decision ! satu keputusan diterima pakai.




Comments

Popular posts from this blog

Wanita Arab dan Bukit Bintang - video

Lebai Otak Tersumbat ! Episod Jilat Kaharq Ijau.| Edisi Tertangguh.

‘overthinking’ ! Apa tu?