Bebal Punya PA$

PA$ memang BEBAL. Ada saja alasan depa. Tak bebal macam mana? Takkan sampai sorang pun tak boleh hantar? Semua ghuyub. Hahaha.

Alasan Sikandar PA$ itu memang bebal, kononnya matang dengan berkata kerana ada Amanah dan DAP dalam Majlis Pelancaran BERSATU? Kah kah Kah

Iskandar Samad nie memalukan bro ! Elok berhentilah jadi EXCO kat Selangor tu. Ini bukan Majlis Amanah atau DAP. Ini majlis Bersatu. Kalau itu alasan yang disuap pada publik, ada laa tara walaunggas PA$ jawab bila ditanya kenapa tak pergi jemaah kat mesjid tadi? Walaunggas jawab pasai ada orang Amanah di situ? Boleh jawab begitu? Kah Kah Kah

Cakap laa terus terang yang PA$ tu dah kesipuan dengan PH dan Bersatu kerana dah kuat kena 'angin' Umno? Habis perkara, dok kilaih apa lagi?

Kah Kah Kah

PAS tak hadir 
sebab ada AMANAH, DAP


Ketidak hadiran pimpinan PAS pada majlis pelancaran Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) di Stadium Malawati, malam Sabtu lalu kerana adanya Parti Amanah Negara (AMANAH) dan DAP di majlis tersebut.

Justeru, Naib Presiden Pas, Datuk Iskandar Abdul Samad berkata, ketiadaan wakil pimpinan parti itu bukan disebabkan ingin bersengkongkol dengan BN atau sayang kepada Datuk Seri Najib Tun Razak.

Menurut beliau, PAS tidak mempunyai hubungan politik dengan kedua-dua parti tersebut menyebabkan pimpinan sebulat suara mengambil keputusan tidak hadir ke pelancaran BERSATU.

“Kita tidak hadir kerana kebetulan sebahagian kami ada urusan lain, saya dapat tahu Tun M mengatakan PAS seolah-olah hanya berpura-pura melawan Umno dan nak pecah belahkan undi supaya BN menang," jelasnya, memetik laporan Sinar Harian Online.

Ironinya, pucuk pimpinan DAP termasuk Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng juga tidak kelihatan pada majlis berkenaan kerana dikatakan sedang menghadiri acara parti di luar Lembah Klang pada malam berkenaan.



Satu-satunya kelibat pemimpin DAP yang hadir hanyalah Naib Presidennya, Teresa Kok selain Datuk Mahfuz Omar yang hadir atas kapasiti peribadi dan tidak mewakili PAS.

Mengulas lanjut, Iskandar berkata, pihaknya kecewa tuduhan dan dakwaan dilempar kepada PAS kerana isu ‘tidak hadir’ tersebut termasuk seolah-olah menghina Tun Dr Mahathir Mohamad dan parti pembangkang keseluruhannya.

“Tun (M) tak patut katakan demikian kerana ahli PAS dah banyak jadi mangsa kezaliman Umno dan BN,” katanya lagi..Mkini



Kerusi Iskandar kekal kosong di majlis pelancaran Bersatu Sabtu lepas. Tindakan PA$ ini disifatkan sebagai menipu dan menghina bukan sahaja kepada Che Det d dan ahli partinya tetapi juga pembangkang keseluruhannya.

Pembangkang!
Terimalah realiti Pas tidak akan meninggalkan Najib
Tak usah laa duk megheyeh lagi dgn PA$ n Walauntas tu !
Kah Kah Kah




Comments

Popular posts from this blog

Wanita Arab dan Bukit Bintang - video

Lebai Otak Tersumbat ! Episod Jilat Kaharq Ijau.| Edisi Tertangguh.

‘overthinking’ ! Apa tu?