Salam Perkenalan [Video]

bro n sister..

Ini adalah wajah baru blog anekaragam bro !
moga terhibur nanti..
Terima kasih kpd Pak Shiekh Ramli, RM, Jafaro dan lainnya yg banyak bagi idea kat aku buat aku meneruskan kerja mulia ini..

aku tak boleh tidur sampai setahun, kemundian nak bercakap pasal 'perjuangan' bro !? 'vacuum' yang panjang begitu akan melemahkan urat sendi  sendiri, bila bangun dari  'ketiduran' yg panjang? biasanya kita akan lemah longlai bro ! kadang2 mereben meraban tak tentu arah..habis kengkawan kita marah2..dok tak duduk, kerja kawan2 pun kita tak 'admire' langsung...kah kah kah  

Salam Semua


Konsep blog ini adalah mesra pembaca...anekaragam bermaksud, kepelbagaian dalam hidangannya..dari isu politik, sosial, pendidikan, ekonomi, agama, global, santai dan lain lagi akan menjadikan blog ini beraneka ragam..

Kebetulan hari aku siapkan blog ini ala kadar saja..Bro Anwar telah diangkut rasanya menjadi 'tamu' di suatu tempat...bagi aku 'anwar' adalah 'catalyst' bagi suatu perubahan jangka panjang untuk rakyat..perjuangan murni beliau sangat wajar diteruskan. Berat mata kita memandang 'kesengsaraan' ini..berat lagi bahu yang akan dipikul oleh ahli keluarganya dan tentunya pendokong2 Pakatan Rakyat seluruhnya...




sekian 
dan salam dari

MT 

Comments

  1. As,salam. Moga Allah memberkati blog ini. - JAFARO

    ReplyDelete
  2. Amat dukacita bertindak menutup blognya itu. Sepatutnya, kita wajar menghormati pelbagai pandangan. Hanya ketaksuban dan berfikir kita saja yang betul. Ia satu kekeliruan minda. Maaf ya, jika dapat kita dapat berfikir.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wanita Arab dan Bukit Bintang - video

Lebai Otak Tersumbat ! Episod Jilat Kaharq Ijau.| Edisi Tertangguh.

‘overthinking’ ! Apa tu?