Bila dah suka apa pun depa tukar bro ?

Aku dah lama tak baca Utusan bro ! sampai berlaku perubahan warna latar belakang di muka depan akhbar utama tu pun aku tak sedar, tau-tau ada perbahan tu, kan ke pelik tu? Kah Kah Kah

Dari Biru jadi Hijau, Biru dah berkarat ke?Adakah ini kejayaan PAS meng'hijaukan' latar akhbar tertua itu? Busuk-busuk pun orang akan buat andaian bahawa antara PAS dan Umno dah macm itik serati yang dah serasi dalam serba seghebi, sampai dalam muktamar pemuda Pas terbaru pun dah bertukar juga latar berpakaian, dah terikut Ameno habis dah..Dari jubah dan serban ke seragam pakaian Melayu Bangsawan persis Pateh Karma Wijaya layaknya? Bila dah suka dengan dulunya 'musuh', jadikan satu kumpulan itu terkadangnya 'overdose' bro ! Apa pun depa buat ? Hanya Pendekar Bujang Lapok sahaja yang jadi pendekar tanpa baju bro !

Kah Kah Kah

PELIK ! KENAPA UTUSAN MALAYSIA BERUBAH DARI BIRU MENJADI HIJAU
Posted on May 28, 2016

Pertama kali dalam sejarah UTUSAN MALAYSIA berpenampilan biru bertukar menjadi hijau pada helaian muka depannya. Sesuatu perubahan sama ada kosmetik atau sebenar ada sebabnya. Apakah maksud di sebalik perubahan itu ? Apa mesej yang hendak disampaikan. Dari biru menjadi hijau. Adakah ini jawapannya seperti di bawah :


Lihat perubahan latar UTUSAN MALAYSIA berubah jadi hijau. Adakah ia  ada kaitan kerjasama antara UMNO dengan PAS ? Haji Hadi dapat berita muka depan.



Sumber Ambilan ~ Daulah Rakyat .


Comments

Popular posts from this blog

Wanita Arab dan Bukit Bintang - video

Lebai Otak Tersumbat ! Episod Jilat Kaharq Ijau.| Edisi Tertangguh.

‘overthinking’ ! Apa tu?