Gelagat PAS yang Memual dan Memalukan ~ Video

OPSSS !
JANGAN TAKAJUIT 




Ketua AMANAH Kawasan Marang, Ustaz Miqdad Zakaria berkata, berdasarkan senario semasa, Pakatan Harapan (PH) mempunyai potensi besar, justeru usah terkejut sekiranya PH menang di Parlimen Marang pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) nanti.

Kata Miqdad, maklum balas yang diberikan oleh peratus yang besar dalam kalangan pengundi di kawasan parlimen berkenaan memihak kepada PH. Pengundi Cina yang terdiri daripada sekitar empat ribu orang yg dulunya bersama Pakatan Rakyat, kini telah bersama PH tanpa belah bahagi. Begitu juga jelasnya, dengan pengundi India, mereka bersama PH biarpun bilangan mereka agak kecil. Hubungan antara PH dengan golongan pungundi bukan Islam di Marang kata beliau, adalah amat rapat.

Parlimen Marang mempunyai empat kawasan Dun di bawahnya iaitu, Alor Limbat, Bukit Payung, Rhu Rendang dan Pengkalan Berengan. Setelah memalui proses rundingan yang cermat dan harmoni PH telah menetapkan Dun Alor Limbat akan ditandingi oleh PKR, Dun Bukit Payung oleh AMANAH, Dun Pengkalan Berangan dan Dun Rhu Rendang oleh Bersatu.. | (masdar) .

| Oppss ! Jangan pula Umno dan PAS tarkajuit ! Ini berita menarik buat Pakatan Harapan. Dun Rhu Rendang dah sepakat PH beri kpd Bersatu dan yang lainnya masing2 oleh PKR dan AMANAH. Kali ini lebai dan PAS tak berapa boleh lena sangat. Sekarang tumpuan adalah kepada Parlimen Marang dan DUN Rhu Rendang. Seperti apa yang disebut oleh Miqdad Zakaria, Amanah dan PH punya potensi besar menangi di sana kerana pengundi Cina & India sudah sepakat menolak PAS dan Umno. Itu yang menarik tu. KAHKAH KAH

GELAGAT PAS
MAKIN MEMUALKAN.
'PAS bersekongkol dengan Umno sokong RUU antiberita palsu' | sini . 

PAS menunjukkan sikapnya yang bersekongkol dengan Umno apabila menyokong Rang Undang-Undang (RUU) Antiberita Tidak benar, kata Timbalan Ketua Pemuda Parti Amanah Negara (AMANAH), Faiz Fadzil. "Sikap PAS yang menyokong undang-undang ini menunjukkan bahawa mereka juga sudah bersekongkol dengan Umno, bukan sahaja mempertahankan salah laku pemimpin Umno, tetapi juga bagi menutup segala kepincangan pemimpin mereka dan pentadbiran kerajaan negeri yang dikuasai hari ini," katanya dalam satu kenyataan. 

|| Ini bukan berita palsu bro! Sudah lulus ke bacaan ketiga dan hampir jadi kenyataan bila diangkat ke Dewan Negara ! Cuma bila kita lihat PAS yang menyokong menyenget RUU ini adalah sebagai percobaan untuk menutup segala jenis penyelewengan dan salah guna kuasa & sebagainya adalah seumpama menutup bangkai gajah dgn beberapa helai daun pisang. Walaupun dilindungi, bau bangkai itu tetap ada beb. Begitu juga Lebai seniri coba menutup segala kepincangan pemimpin PAS dan pentadbiran kerajaan negeri yang dikuasai hari ini. Dengan Husam pun lebai tidak mampu ber hujjah dengan tuntas terhadap segala yang dibangkitkan oleh Husam ? 

Sementara itu ada kenyataan dari seorang lebai yang katanya, PAS jamin akta antiberita palsu diguna dgn adil Malaysiakini. Kah KahKah. Hang sapa bro nak jamin? Bilamasa PAS jadi gomen? Takat satu negeri yg ada tu, jangan duk gebang laa beb ! Dah berangan jadi gomen ke? Inilah PAS bro ! PAS cukup tertekan sekarang dengan berbagai masalah dalaman sendiri yang membelit dan melilit Tok2 lebainya di sana sini seumpama isu #AnaTahu dan lainnya? Inilah GLAGAT PA$ yang semakin memual & menjengkil kan bro! Jenis tak sedarq diri. Tumpang teduh bawah UMNO sudah rasa lebih UMNO pula? Sudah rasa macam jadi 'gomen' ! Mahu jamin konon? Kali ini *Kuala Nerus, PH akan tebus akan urus bro. Lebai jangan jeles. Ahak ! KAHKAH KAH

GELAGAT PAS
DAHULU & KINI


| KINI - PAS tidak lagi mencerminkan sebuah parti Islam yang relevan dalam negara, dengan menggunakan sentimen agama dan perkauman sebagai hala tuju politik mereka. Sedangkan isu sebenar hari ini adalah isu kos sara hidup yang mencengkam kebanyakan rakyat. Kos sara hidup berpunca daripada kelemahan tadbir urus Umno dan BN.

Tiada cara lain selain mengubah kerajaan yang ada, bukan menjadi penasihat. PAS mana mau ubah kerajaan yang ada? Sebab tu Lebai terus bersama UMO-BN walaupun Lebai tahu semua itu adalah bertentangan dengan ruh perjuangan orang2 lama dlm PAS sebelum era Presiden sekarang ini. PAS dan Lebai sekarang dah hilang 'ruh' perjuangan Islam yang murni bro ! Sikap PAS kini seolah2 bukan lagi parti yang memperjuangkan Islam yang mematuhi kehendak syariat, kehendak siasah dan juga realiti masyarakat Malaysia yang berbilang kaum. 

PAS KINI terkebelakang daripada hala tuju politik yang sepatutnya selama ini untuk menjatuhkan Umno dan BN.

| DAHULU - PAS mewujudkan Angkatan Perpaduan Ummah (APU) iaitu pakatan parti itu dengan Semangat 46, BERJASA, HAMIM dan KIMMA pada 1990. Ia disusuli dengan Barisan Alternatif pada 1998 dan PAS kemudiannya memperkukuhkan Pakatan Rakyat. Perjuangan PAS selama ini adalah untuk menjalinkan kerjasama dengan semua parti politik (pembangkang) dengan tujuan ‘merampas’ kuasa daripada Umno dan BN. 

| DAHULU - Pas memang susah ditipu UMNO. Tetapi | KINI - PAS mudah Di tipu Umno, Kini, PAS tidak tahu apa yang harus diperjuangkan dalam konteks realiti di Malaysia. 

| DULU - PAS memperjuangkan hudud, kemudian di zaman Ustaz Fadzil ia memfokuskan negara berkebajikan, hari ini kembali kepada hudud kononnya; dalam hal RUU355 dan akhirnya ditipu oleh Umno..

| KINI - PAS menunjukkan sikap takfiri, ekstremis, cepat melabel, bermusuh dengan semua orang; seolah-olah mahu kembali ke zaman “Amanat Hadi” pada 1981. | sumber coretan.

PAS TERUS
MEMALUKAN

Mengulas pendirian 10 Ahli Parlimen Pas yang menyokong Rang Undang-Undang (RUU) Antiberita Tidak Benar 2018 semalam, Zolkharnain menyifatkan parti tersebut bersekongkol dengan penyamun.

“Takkanlah pengalaman MP (Ahli Parlimen) Pas bergelumang dengan politik begitu lama tidak boleh menghidu niat jahat kerajaan BN dalam hal ini? “Pas sudah tidak mampu lagi berkata tidak kepada BN. Dedak yang menyumbat kerongkong mereka (seperti pengakuan suara itu) sudah tidak boleh diluah lagi. “Sungguh, saya kesal sekali apabila MP Pas menyokong akta ini yang membawa maksud menyokong BN menyekat kebebasan rakyat untuk bersuara. “Malang sungguh ada parti kononnya bernuansa Islam tetapi bersekongkol dengan penyamun,” selarnya.

Semalam, 10 wakil rakyat Pas termasuk antara 123 Ahli Parlimen yang menyokong akta baharu itu manakala 64 lagi menolak melalui undi belah bahagi.. | masdarnya sini .

Kita diminta berjuang, 
dia pi ambil duit Umno
Ucapan Mat Sabu Di JPH Negeri Perlis


JANGAN CENDERUNG 
KEPADA ORANG YANG ZALIM

Sikap Pas yang menyokong Rang Undang-undang (RUU) Antiberita Tidak Benar 2018 bukti mereka juga sudah bersekongkol dengan Umno bagi menutup segala kepincangan pentadbiran kerajaan pada masa ini, kata Tim. Ketua Pemuda AMANAH Nasional, Faiz Fadzil. Menurut nya, kenyataan Ahli Parlimen Kuala Nerus, Datuk Khairuddin Aman Razali yang memberi jaminan Pas akan bersikap adil dalam melaksanakan undang-undang itu menunjukkan sikap sebenar Pas sebagai ‘king maker’ untuk bersama Umno dan Barisan Nasional (BN) semasa dan selepas Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14).   sumber .


OPPSS
JANGAN TARKAJUiT !

Anda boleh baca lagi di sini
Hangpa nilai seniri laar, aku 'no comment' beb ! 

OPPSSS !
WALAUNS
JANGAN SENTAP 
Sidang Dewan Rakyat ditangguh, usul Hadi melepas lagi. Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Azalina Othman Said hari ini membentangkan usul untuk menangguh kan sidang parlimen ke- 13 sebelum usul Presiden PAS Abdul Hadi Awang sempat di bahaskan..Takiyuddin Hassan (PAS-Kota Bharu) kemudian bertanya video apa sudah jadi kepada usul Hadi? Pandikar berkata beliau terikat dengan Peraturan Tetap Order 15(1) yang membenar kan urusan kerajaan mengambil duluan dan Peraturan Tetap 12(1) yang membenarkan kerajaan menangguhkan perkara dalam aturan mesyuarat. Katanya, usul Hadi dibenarkan dibentang tahun lalu kerana diminta dan dibenarkan kerajaan. | Malaysiakini

|| Kasiaan sungguh kat PAS ! Tapi bukan boleh kasian sangat kat puak nie. KAH KAH KAH

Mana tak kasiannya berader? Habis walauns kena kerah pi Padang Merbok laa, Fastaqim berkali2, riuh dalam Muktamar depa lagi di Kedah dulu tu punya canang, pukul gendang sampai lebai dah tak tahan lagi menyebut "Jahanam PAN" dan YDP Pas Padang Serai pula punya semangat, nak tanam sapa yang tak sokong 355 boleh jatuh kapiarq dan boleh ditanam kat jirat video? Sikit punya haghu ke main ngan puak2 nie? Nak kasian lagi ke lagu nie? Apa macam walauns ku sakalian? Janganlah sentap. Buruk bebenor kalo sentap tu? 

Ditakdir kata kalo Pakatan Harapan menduduki Putrajaya nanti ! Maka Ar Yu Yu Lebai nie pakai hanyut lagu tu jer laarr ! Maaf ya walauns sakalian ! Jangan sentap.


Senyum Sikit Beb !

Jangan Cari Bala

LENSA SEMPOI

Pacak Bendera di Puncak Bukit Sentosa, Rawang.
Tetapi ! Opssss ! ‘Baca SINI’ .




Catatan Oleh Md. Tanjong at 6/4/2018, 1.23am.




Comments

  1. NONTON BOKEP GRATIS | STREAMING BOKEP ONLINE | DOWNLOAD BOKEP GRATIS
    BFINDO69. COM ! Baru Update 2 Film Semi Lochhh ♥ ♥
    "Ibu Mertua ku Bejat" & "Gak Bisa Nolak Karena Keenakan Banget"
    Ayo buruan buka dan download Film-nya !! ♥
    #happy #cute #art #me #selfie #picoftheday #tbt #like4like #followme #likeforlike #tagforlike #tagsforlikes #liker #likers #tagforfollow #instafollow #instalike #tagsforlikesapp #beautiful #swag #tagforlove #like

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Wanita Arab dan Bukit Bintang - video

Lebai Otak Tersumbat ! Episod Jilat Kaharq Ijau.| Edisi Tertangguh.

‘overthinking’ ! Apa tu?