PA$ dan Angin Kus Kusnya [Video]

Angin kus-kus nie sejenis angin asalnya berputar putar setiap bulan terutama vs wanita yang hampir datang bulan, angin senggugut pun dia juga bro!

PA$ibarat angin kus kus bro ! bila angin nie datang serba serbi ada saja yang tak kena. Itu tak kena, ini tak kena, angin tu terus jadi ribut, jadi serabut terus sakit kepala, serabut!!!.

PA$, walaun dan pimpinan mereka terutamanya di lihat telah hilang keyakinan diri, gelabah, hilang rentak dan irama sebenar mereka di era Al-Marangi sekarang ini bro !

Semua tindakan mereka lebih kepada menongkat hasrat Umno menyebabkan PA$ ditolak oleh ramai dari kalangan yang 'bencikan' Umno dan kecewa dengan dengan Lebai yang lebih gemar melilit dan bersenandung bersama Umno. 

Itulah masalah utama yang masih menghantui PR sehingga sekarang. Sebab itu jodoh PA$ bersama PR hancur ! dihancurkan oleh Lebai sendiri.

Nasrudin dakwa Tun Mahathir angkuh,Zuhdi kata Che Det diktator.
Lebai kelarah nie berpenyakit bro ! kalau nak kata seorang tu diktator sini, tentunya Che Det masih berkuasa. Kuasa apa yang ada kat Che Det lagi sekarang ini? Dia dah pencen. Jadi yang angkuh dan sombong tu, juga diktator adalah PA$ dan pemimpin utamanya sendiri lihat sini , sekarang orang nampak Hadi yang diktator bukannya Che Det, lagi pun Che Det tak pernah minta walak, tak pernah maki hamun orang dengan perkataan kesat, buruk dan memualkan. 

Bila angin kuskus datang melanda pimpinan PA$, apa perkara yang pembangkang lakukan ada saja yang tak kena dengan PA$, sebab itu Lebai besar Al-Marangi kata, kalo nak kerjasama dengan PA$, kenalah ikut cara PA$ Astro Awani . Ini tidak adil, Ini namanya diktator! Kah kah Kah

PA$ perasan dan ingat dia tu parti lama dan besar? Pasai tu minta semua pembangkang ikut cara dia? Pirahhhh..baru umur sama ngan aku dah mengaku lama? Sebab tu dia membontot dan melutut dengan Umno, pasai Umno tu lagi lama lagi kanan dari PA$. Padan jadi baruah jadi Khadam Umno pun, Jadi Lebai mahunya pembangkang semua jadi bruah dan Khadam kepadanya pula? Kah Kah Kah. Inilah angin kus-kus yang menyerang perut pedal PA$ tu...Kah Kah Kah

Angin Kus-Kus nya datang selalu bro! Sejak PA$ berganding bahu dengan Umno, angin kus kus dan senggugut dia kerap menyerang walaun serta lebai lebai seghabai dan lebai kelarah mereka. Lih. sini.

Lebai kus Kus Pas macam At-Takiri umpamanya memutar balikan cerita yang krisis kepimpinan Selangor boleh dielakkan jika DAP dan PKR mematuhi sistem konsensus? 

Sejak bila Lebai Besaq Pas patuh dengan sistem kensensus nie? Sejak bila? Kalau tidak tak akan keluarlah kalam.. " Ikut sayalah nak hadir atau tak"(Malaysiakini) Ini berikutan DAP sebelum ini mengkritik Hadi kerana tidak hadir ke mesyuarat kepimpinan tertinggi Pakatan dan perkara itu menyukarkan kerjasama mereka dengan parti Islam itu. Benda nie dah lama bro, 2014 lagi. Kah kah kah
Imej ~ FMT
Pemimpin DAP mendakwa Ketua Penerangan Dewan Ulama PAS, Datuk Khairuddin Aman Razali memutar belit fakta demi mempertahankan peranan Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam memecahbelahkan Pakatan Rakyat (PR).

Naib Pengerusi DAP, Teresa Kok berkata, Khairuddin dan mana-mana pemimpin PAS yang mahu mempertahankan peranan presiden PAS itu dalam pertengkaran antara parti dalam PR perlu tahu sikap “diktator” Hadi dan tidak patuh kepada dasar konsensus pakatan itu..~ sini.

Kalau sekapal selamanya pun rakyat
tak kisah! Lagi cepat lagi bagus !!...
Senang rakyat nak tolak.
Kalo tak tolak? Angin kus kus mari daa...kah kah kah
~ Baca Sini .

King Maker? Kena ikut cara Pa$ dan walauns Komplikasi angin kus kus danangin senggugut PA$ ini boleh mengganggu kesuburan dan secara mentalnya juga boleh
menyebabkan stress berlebihan
dan tidur yang terganggu bro !
Kah Kah Kah
Inilah kerja buat Syiah bro !Difahamkan wanita itu adalahisteri orang (lelaki yg genggam)erat tangan Tok Sheh Syiah tu?Ajaran inilah yg coba ditaqribkanoleh seseorang di sini bro !INILAH ANGIN KUS-KUS PA$ Kah Kah Kah
                             Foto fb (Zol Koffeli)

Angin apa yang melanda PA$ nie bro?Angin kus kus laa tu ! Dulu kata katAmanah ukur baju badan sendiri??Karang 'buaya' nak makan nasik kandaq?Kah Kah Kah
Kus Kus anginnya senggugutYang terpeghelus depa pi ikutKah Kah Kah
angin senggugut dia dah datang bro !rasanya bukan 4 negeri tapi 5 bro !?Dulu kata PA$ bakal kuasai P.Pinang?awat tertinggal? Laa nie duk tala pi ktSelangor pula..nak teraju Selangor, dahlupa nak makan nasik dalca penang..hahahahahaha berangin sungguh puak nie.Boleh percaya ke lagi dengan lebai nie?

Kus Kus
PPBM dan PA$
Kus Kus anginnya senggugutBERSATU pada awalnya dilihat cuba menjadi penghubung antara PAS dan HARAPAN melalui pembabitan presidennya, Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam beberapa siri ceramah bersama. ***PA$ tu berangin seluloi (selalu) bro ! nanti PPBM terkena jangkitan angin nie, lagi laa susah jadinya! Inilah masalah Bersatu bro ! Rakyat berbilang kaum dah tolak PA$, Amanah dan DAP pun tolak, PKR pun tolak ( kecuali kartel Azmin) saja. Jadi nak harap apa lagi dgn PA$ tu? Dah duk elok2, nanti tertiarap pula... Lebih baik tumpukan dengan 3 gabungan dalam PH bro ! dah tentu saling kuat dan melengkapi...


Kus Kus anginnya senggugutDengar khabarMesyuarat ‘penentu’ PAS-PPBM
tiada kata putus-FMT Reporters |
Kah Kah Kah 
angin kus kus dia dah datang..... lebai boleh u-turn any time bro !memang laa mula2 jumpa biasa,lepas tu baru luar biasa? Haha
Berbelit Berpusau Berserabut Berpusingpusing macam gasing daa ! Kah Kah Kah Hahaha ! TITM Tiada Mandat,dikencing.
Bincang Kerjasama PPBM-PAS ni kira tu
buang masa jer laaa yer?tak stim langsung !! Kah Kah Kah
Mahathir@Che Det lebih realistik.
PAS berpusing-pusing dan Bersatu patut
dan perlu sekali meninggalkan PAS, orang
buta saja yang nak berbaik dgn Pa$ lagi!!

buang masa jer laaa yer?duk pi layan PA$ yg terkena angin kus kus anginsenggugut tu..Kah Kah  
Ni apa punya angin nih? apa pasalmenuding tak tentu hala? Angin apa pula nie? Cukup-cukup la Lebai !!!Mengakulah kelemahan sendiri, jngnduk cari salah orang jer !Halang apa? Suruh bentang, awak pitangguh, lepas tu buat riuh ! Hahaha

Sumber ~ Kus Kus PPBM & PAS, Semua Di Sini .

Senyum laa sikit bro ! Pru 13 Pas  menang 21 kerusi
Pru 14  nak menang 40 kerusi
Koh koh koh
Senyum laa sikit bro !
Senyum sikit lagi bro ! Hahaha
Senyum sikit lagi bro !Bila lebai belajaq pakai penyepit nie?Tak nampak sorang Cina pun? ketayapapek tu walaun yang pakai? seniri syokmakan lao sang ke? Buat pi laa reti2 sepit, silap sepit tersepitlidah sendiri. Kah Kah Kah
Balak yang tidak diundang! Sedar2 dahDatang menyerah diri semasa banjir!Hahaha - tunggu apa lagi? Balakdah tak ada tuan? Pikiaq tengok laaapa yang patut nak buat? Inilah bilakerajaan negeri tak mampu nak uruskankerja buat cari pitih? Rakyat jadi mangsa! Nasib baik balak tu tak hempaprumah rakyat? kalo tidak nyawa danharta rakyat jadi gadaiannya ! Inilah bila angin kus kus menyerang benak pimpinan PA$,   Senyum la sikit lagi bro !
Jgn kita diperbodohkan
Umno dan Pas
Dap menang macam mana
pun selagi Dap dalam PH,
Dsai Anwar ketua Pakatan
yang akan jadi PM nanti.
Sama mcm MCA menang..
Najib tetap ketua parti,
Umno yang jadi PMnya..
Itu pasal laa PAS berangin!



Senyum sikit lagi bro !Kena bersatu juga
dgn perompak rumah
korang  utk perpaduan
Islam tau..Suara Rakyat
  Apakah perjuangan lebai dengan hanyabersimpuh dan menghimpit Umno saja?Tiada ada satu pun agenda solo PA$ yangdapat membantu rakyat umum, lebih banyak retorik dan berlindung di belakangprogram Umno sahaja, tumpang tui kataorang bagi nampak dia Pas pun ada agenda?Inilah penyakit angin kus kus, tiada keyakinan diri dalam memperaga agenda rakyat.  Kah Kah Kah
Angin Kus Kus dia dah datang bro ! Mula-mula tak ingin berebut kuasa,
kemudian mahu jadi penasihat saja,
terbaru ini mahu jadi "king maker" pula.

Lepas ini tak entah apa-apa lagi agaknya.
Hakikatnya berubah-ubahnya bukanlah
luar biasa bagi Pas. Dari hudud bertukar
menjadi negara kebajikan,
akhirnya seperti cukup dengan
Akta 355 saja. Kah Kah Kah

Penawar 
Angin Kus Kus
Ini obat
hai nama makjun sangkut
Kalau banyak makan
sihat-sihat jadi semput
Obat sakit otak lenguh
sendi angin senggugut
Mari beli obat ini
gerenti puas hati
Kah Kah Kah Kah



Comments

  1. Mohammad Khatami kissing his daughter while holding his son's hand
    http://www.fouman.com/Y/Picture_View-Khatami_Kissing_Daughter.htm

    buta2 dapat dosa kerana fitnah orang yg beriman. dosa ini akan terus mengalir kedlm kitab kamu sehingga kamu padamkan.


    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PA$ Makin Terkoyak. Karut. wal Marut - PA$ Selangor dan Isu Syi'ah [2 video]

Bebal Punya PA$

Erdogan arah gabenornya ketuk pintu si miskin, bukan sebaliknya - VIDEO